tirsdag 10. august 2010

Singlet

Her er ett av sommarens prosjekt, singlet til meg sjøl. Strikka i Palett superwash som eg fekk i adventskalenderen hos tange i fjord. Fine fargar.
Eg var litt bekymra mens eg holdt på, at den ikkje skulle passa for den ser liten ut, men det gjekk akuratt.

Og her er den på pinnen, ikkje vanskelig å strikka, men tidkrevande.
Legg opp 206 masker på ein rundpinne og strikk vrangbord 1 r og 1vr til arbeidet måle 43 cm. (strekk toppen når du måle). Ta 103 masker over på ein anna pinne eller trå. Fell 5 masker på kvar sida armåpningen. Fell vidare 2,1 m i kvar sida på kvar andre pinne (87m). Strikk vidare 3 cm. Fell dei midterste 23 maskene til halsåpning og strikk dei to sidene kvar for seg (32 masker på kvar sida).
Fell vidare 1 maske inn mot halsåpningen til du har 18 masker igjen til skulerstropp. Strikk rett opp til toppen måle 18 cm.
Gjer da samma med maskene på den andre pinnen/tråen.
Skal bli god å ha på når haust kulden kjeme.
Men enn så lenge nyte eg kvar dag med sommartemperaturar.

3 kommentarer:

  1. Litt av ein raus tang der du er . . . . .
    Har sendt blomster til Trude nettopp; eit heilt prosjekt å klikka seg gjennom betalinga.Før idag var eg på bruktbutikken og kjøpte lampeskjermar til naustet.
    Toppen er fin på deg!

    SvarSlett
  2. kjempefine singlet :) eg har begynt på genser til KO i pinne 2,5 - får sjå om tålmodigheten holde til str 2 år ;) klem

    SvarSlett
  3. Oj vilket fint linne!! Vad duktig du är!! Kramar AK

    SvarSlett