tirsdag 31. august 2010

Strikkeprosjekt

Hei, når eg starta å blogga gjekk da veldig masse i håndarbeid, og kansje noken begynte å følga med på bloggen min pga dette og føle seg litt snurt når det har gått over til å bli ein mat og pittelitt håndarbeid blogg. Men eg har ikkje slutta å gjera håndarbeid, tvert om, men ein får laga mange nye matrettar på den tida ein brukar på å ferdigstilla eit håndarbeidsprosjekt. Men her komme ein liten oppdatering frå håndarbeids "livet" mitt.
Eg er no i gong med da sista paret av sokkar i "årets kollektsjon". Under "produksjonen" har eg greid å mista ein bambuspinne. Dette gir meg ein god grunn til å kjøpa nye trepinnar frå Du store alpakka, og eg har tenkt å prøva ut 15 cm pinnar (bruke 20 cm idag)


Og ja, denne ligna veldig på den toppen eg strikka tidligare i sommar. Eg brukte litt av nøste to på den, og med nøster med 400 m trå, skal eg laga ein kortare topp med strikk nede av resten (sportsbh lignande).

Og ein gryteklutOg når denne tråen er blitt til gryteklutar og kjøkkenklutar, skal du få sjå eit samlebilde.
Er det noken som har eit tips til ka eg kan bruka den gule tråen til? Bortsett frå påske "ting", erfaring med å farga bomulstrå feks?

Planlagte prosjekt:
omslagsbody til Anne Sofie
veksejakke til Luckas
genser til Even
tova tøfler
lommetøfler
jakke til meg sjøl frå det nye mønsterhefte til Du store alpakka
osv, osv

Og med tanke på alle prosjekta eg holde på med no, og planlage, er det godt ein går inn i høgsesong for håndarbeid. Har du noken spennande hobbyprosjekt på gong?






1 kommentar:

  1. Neida, føler meg ikke snurt ;) er herlig med litt inspirasjon i matveien også!
    Gule garnet ja, hmmmm. Hva med en plastposeholder? Sånt rør mam stapper alle plastposene i. Ellers så får man vel aldri nok kjøkkenkluter. Gult lyser jo litt opp i hverdagen også :)

    SV: Har tenkt på strikkecafè mange ganger, men har ingen venner som strikker, og har aldri fått meg til å dra aleine. Man nå veit jeg på en måte hvem du er, så kanskje det er lettere å komme seg over dørstokkmila nå :)

    SvarSlett